Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Visita guiada teatralitzada a la necròpolis neolítica del Llor (Castellar de la Ribera)

Visita guiada teatralitzada a la necròpolis neolítica del Llor

DILLUNS 21 JUNY 2021

Els veïns de Castellar de la Ribera van poder gaudir de la primera visita guiada i teatralitzada a la necròpolis neolítica del Llor que es troba al seu municipi. Va tenir lloc al dissabte 19 de juny i va ser impulsada pel Museu de Solsona, l’Ajuntament de Castellar i amb la col.laboració de Solsona Experience.

Aquesta primera visita anava adreçada únicament als veïns del municipi. Tot i la pluja d’aquell dia, la gent de Castellar va gaudir de la ruta a aquest cementiri neolític, passant per totes les tombes de la necròpolis on els guies de Solsona Experience, mitjançant un guió portat a la representació teatral, van fer una entenedora i amena explicació de la descoberta d'aquest indret i del que se’n va poder esbrinar de la vida de l’home neolític que hi vivia fa uns 5.500 anys.

S’ha previst oferir dues visites teatralitzades més, obertes al públic en general, una de les quals es farà el proper diumenge, 11 de juliol, a les 19 hores. Per tal de poder-ne gaudir cal reservar a https://ja.cat/entrades-teatralitzada-llor

Galeria d'imatges