Caminada popular

El diumenge dia 19 de setembre, al final de l’estiu, un bon grup de veïnes i veïns vam retrobar-nos per poder gaudir d’una caminada de 12 km per camins i corriols del nostre municipi i dels racons que aquest ens ofereix

Caminada popular

DIUMENGE 19 SETEMBRE 2021

El punt de trobada va ser al local social on a primera hora del matí, a foc lent, s’anava coent una bona olla de mongetes amb cansalada, les quals juntament amb unes torrades van servir perquè els caminadors i caminadores agafessin forces per emprendre la ruta.
Des del local vam iniciar la caminada en direcció cap a Marmí, tot travessant la necròpolis neolítica del Llor. Tot seguit, vam enfilar pel terme del Solé fins a arribar a la font del Mujal, on hi havia ubicat el primer avituallament. La ruta va continuar pel terme del Coll, les Berques, el Llor, i finalment vam retornar al local social on ens esperava un segon i últim avituallament.
Va ser una caminada molt agradable en la qual vam poder gaudir d’un dia assolellat, una bona companyia i dels bonics indrets que té aquest municipi.

Galeria d'imatges