Acte de Nadal - Premi Cultural Jordi Sunyer i Pla

El dia 18 de desembre, els veïns i veïnes de Castellar de la Ribera vam poder gaudir del tradicional acte de Nadal al Local Social, després de dos anys sense celebrar-se degut a la pandèmia.

L’Equip de Govern al dinar de Nadal

DIUMENGE 18 DESEMBRE 2022

Gairebé unes setanta persones del municipi vam poder tornar a reunir-nos per dinar plegats i celebrar junts una bona entrada a les festes de Nadal. Els Xerols ens van oferir un menú de festa: canelons i vedella estofada. L’Ajuntament va col·laborar amb el cava i les postres. Tota la vetllada va estar amenitzada amb l’actuació del Marc Anglarill. El cantant va dir que, a Castellar, s’hi troba com a casa.
Durant la tarda es va fer un bingo. Els diners guanyats s’han destinat a la Marató de TV3. Gràcies a la col·laboració dels assistents es van recaptar 207€.

Abans d’iniciar el ball de tarda, es van lliurar els premis de la XVIIIa edició del Premi Cultural Jordi Sunyer i Pla. Uns premis en record al Jordi Sunyer Pla, una persona molt estimada per tots els veïns de Castellar de la Ribera.
Acte de Nadal
El tema de la modalitat de dibuix d’enguany va ser ‘Casa Meva’. Hi van participar un total de deu infants del municipi.

Pel que fa a la modalitat de fotografia, aquest any, el tema va ser ‘Racons de casa meva’ i hi van participar vint-i-tres persones.
El segon premi va ser per a la Bet Vila Roma, amb la fotografia ‘El sostre de la meva habitació’. Se li va concedir per la seva originalitat, composició de línies horitzontals i els tons de la fusta.
El primer premi va ser atorgat a la fotografia ‘Racó d’històries, relats i molta pau’, de Júlia Sunyer i Cardona. El jurat va considerar que estava molt ben enquadrada, era molt coherent amb el títol, tenia uns colors molt càlids i transmetia molta pau.

Volem agrair a tothom la seva participació i donar l’enhorabona a les guanyadores.
Famílies i amics durant el dinar de Nadal
Aquest any, però, l’esdeveniment del dinar no va venir sol. Durant la tarda, coincidint amb la final del Mundial de Futbol, el Lluís de Cal Jalmar ens va posar la televisió al capdavall de la sala. D’aquesta manera, alguns van poder seguir el partit i altres van anar ballant al ritme de les cançons del Marc.

Així doncs, passant una molt bona estona, vam poder recuperar aquesta celebració tan bonica i necessària per al nostre municipi. Esperem que per molts anys més pugui ser així.

Galeria d'imatges