Divendres, 15 De Gener De 2021

2020

Consolidació estructural del cor de l’església de Santa Margarida de Pampa al terme municipal de Castellar de la Ribera.

Amb l’ajuda rebuda de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) hem pogut dur a terme la restauració d’aquesta part de l’església de Pampa que tanta falta feia.

A finals de l'any 2018, es va comunicar a l'Ajuntament de Castellar de la Ribera l'acord de la Junta Rectora de l'Institut d'Estudis ilerdencs (IEI) de 26 de novembre de 2018, en la que es va aprovar la concessió d'una subvenció de nou mil set-cents seixanta-quatre euros amb setanta cèntims (9.764,70 ¬) en concepte d'Ajut per a la restauració de patrimoni arquitectònic a destinar a la Consolidació estructural del cor de l'església de Santa Margarida de Pampa al terme municipal de Castellar de la Ribera.

La despesa prevista inicialment segons la memòria presentada era de 16.274,50 euros, un cop rebudes les ofertes presentades, finalment va ser adjudicada a J. Segués SL Construccions per un import de 16.062,75 euros.

Així doncs, gràcies a l'ajuda concedida per l'IEI i amb l'aportació per part de l'Ajuntament de la resta del pressupost necessari per a la realització del projecte, s'ha pogut dur a terme 'lactuació de la remodelació de la església de Santa Margarida de Pampa de la que podrem gaudir tots plegats tant aviat com la situació ho permeti.