Dissabte, 28 De Novembre De 2020

2020

Gràcies a les ajudes concedides per part de la Diputació de Lleida i també per part del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, s’han pogut solucionar els desperfectes causats en diversos camins del municipi pels aiguats del 2018.

Degut a les fortes pluges que van tindre lloc durant el mes d'octubre de 2018, l'Ajuntament de Castellar de la Ribera, va sol·licitar diversos ajuts a les administracions públiques per tal de poder finançar l'arranjament dels danys.

Gràcies a les ajudes concedides per part de la Diputació de Lleida i també per part del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, s'han pogut executar tot un seguit d'actuacions per la reparació de la nostra xarxa de camins que van quedar molt malmesos pels efectes de l'aigua.

La Diputació de Lleida, en data 1 de juliol de 2019 ens va fer coneixedors mitjançant notificació de la resolució a favor de latorgament d'un ajut per import de 32.000,00 euros destinats a atendre les despeses d'Arranjament dels danys produïts per les fortes pluges de lany 2018.

Per la seva banda, el Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, en data 8 de juliol de 2019, ens va comunicar la resolució d'atorgament d'una subvenció directa per a la reparació dels danys produïts pels aiguats del mes d'octubre de 2018 a diversos camins del municipi per import de 31.921,36 euros.

Aquests dos ajuts han permès executar les següents actuacions:

- Cuneta del camí de Ginestà

- Camí de la Ribera Salada