Dimarts, 19 De Novembre De 2019

2019

La Generalitat de Catalunya, atorga a l'Ajuntament de Castellar de la Ribera un dels Ajuts a la Gestió Forestal Sostenible convocats per a l'any 2018.

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, juntament amb l'ajut financer de la Unió Europea mitjançant el programa FEADER, ha atorgat a l'Ajuntament de Castellar de la Ribera un dels Ajuts a la Gestió Fore

Aquest ajuts van dirigits a la Prevenció d'incendis forestals i restauració del potencial forestal. L'import concedit pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, ascendeix a la quantitat de 24.818,23 euros(57% DARP + 43% FEADER), que correspon aproximadament a un 82% del cost total de l'actuació.

L'Ajuntament destinarà aquest ajut al Manteniment de vials aptes per a vehicles d'extinció d'incendis, amb l'arranjament del camí forestal del Pla de la Torregassa-Obaga de Cal Gaspar fins a Gaspar-Viladrich i del camí forestal de l'Obaga de la Bassa.

També es farà actuacions puntuals d'obra civil per al manteniment de vies forestals estratègiques, com són la construcció de passos transversals o arquetes, que es duran a terme en: el camí de la Serra que uneix la carretera C26 amb la carretera C14, a la zona del Serrat de la Bandera; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí; que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el cami que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció; els Oriols i Casagolda, fins a Clarà; el camí que uneix la carretera de St. Climenç, passant per Cal Gaspar i Viladrich, en direcció els Oriols i Casagolda, fins a Clarà i el camí de la Serra que uneix la carretera C26 amb la carretera C14, a la zona del Serrat de la Bandera.

Els treballs s'executaran segons les prescripcions tècniques valorades en el projecte assolint els objectius de les actuacions proposades.